Då var jag hemma igen...

Eftersom jag inte vet var jag har min mobilsladd till datorn, och eftersom jag inte ids leta den nu, så får ni bara lite bilder, orkar inte bluetootha över alla bilder till datorn.



Oasis var hur bra som helst. Tyvärr blev inte bilderna lika bra, de är ungefär som den här.
Men jag fick med ett sött kärlekspar iaf :)




Storasyster och Lillebror var och kollade på Oasis.




Sen tog jag tåget till Grabbarna Grus och fick se hur de tillagar deras gourmetmat.
En Gorby's värmd på fläkten i bilen................




Dom är ju som dom är..




Vi var ut och hade det trevligt, och Tobbe med sin LuleåFans-tröja som alla gillade :P
(Och jag har tydligen nåt på tanden, varför sa ni inget? vavava?

Som vanligt så går tiden alldelens för fort när man har roligt, det går alldelens för mycket pengar också, en vecka swooshade förbi och idag var det tillbaks till verkligheten som gällde.
/Issa

Kommentarer
Postat av: Em

fin du är i glasögon, babe ;)

2009-02-03 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0