Nä men..

..du förstår väl att du inte bara kan vara tyst, Issa :P vem ska då blogga?! Det händer ju något i ditt liv! :)

Okej.. en uppdatering av min lilla meningslösa tillvaro:

Jobbar fortfarande på samma ställe ett tag till. Trivs bra! men visst hade det varit utvecklande att göra något annat. Lycka till med det.

Jag har köpt ett träningskort på Helex för att komma igång med träningen igen. Bikinibilderna från i somras var inte smickrande!

Jag är fortfarande singel som alla redan vet.. intet nytt under solen.

På söndag fyller jag 26 och jag har fortfarande inte gjort något av mitt liv tihi :P

Mår ändå rätt bra under omständigheterna. Man kan inte alltid vara älskad av alla, men det finns väl alltid någon stackare som står ut med en :P Det är väl de personer som kommer och bowlar på lördag antar jag. Gäller att omge sig med människor som tycker om en för att må bra!


/Meningslös men ändå rätt tillfreds Em

Kommentarer
Postat av: Issa

OBS!

Det HÄNDE nåt i mitt liv, nu är jag tillbaks och livet är ännu dödare än vanligt med superdiet och allt. Jag ska inte ens dricka på Lördag, sug på den du!

2009-02-06 @ 18:54:27
Postat av: Em

jag ligger hemma i soffan en fredagkväll. snacka om tragisk :P

nä jag borde inte heller festa imorrn. det blir nog inget sånt tror jag. blir väl bowling och sen hem och tycka synd om sig själv haha

2009-02-06 @ 19:06:14
Postat av: Higge

Vad är det som händer? Blir det inget partajande?

2009-02-06 @ 19:55:41
URL: http://higge.blogg.se/
Postat av: Issa

Jag tänkte titta på när andra blir fulla. Jag superdietar ju med din superdiet!

2009-02-06 @ 21:14:27
Postat av: Em

Issa superdietar med superdiet.. hur kul låter det? får se vad som händer. jag har inte ens varit på systemet.. men men. får väl se vad man känner för

2009-02-07 @ 14:56:28
Postat av: Issa

I ärlighetens namn skulle det vara kul med lite partaj, men att gå ut? Njah, jag känner inte för att bränna pengar på sånt...

2009-02-07 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0