Vad man gör en fredagskväll

Ibland kan det ju liksom hända att man inte har så mycket för sig på en fredagskväll.
Det är då man tar med sig allt smink in på toaletten och börjar leka kreativ, för att komma på den ena sminkningen värre än den andra.




Vi börjar med lite grönt. Av någon anledning följde dessa två eyeliners med i påsen då jag köpte en Cover all blue på Make up store. De kände sig nog väldigt givmilda.

Sen försöker jag sminka mig hårt, grooovt, myyycket, med mina mått mätt tydligen för i efterhand ser det inte ut att vara så mycket smink som det känns.


Sen spårar det.


Bekymmersrynkan har smygit sig på. Tänk om allt löser sig så kanske jag slipper den snart? (Och tydligen kan jag inte bara kolla i kors?)


Rökrynkorna har också kommit. Det löser sig.


Min haka har iaf blivit mindre! (Inte den som står rakt fram utan den som hängde rakt ner)


Och så inser jag att jag ser förbannat butter ut när jag inte använder någon smajlmuskel i ansiktet. Eller så kan det bero på att det är dags att sova. Vi säger så.

/Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0