Vanliga kläder, tack!

Gnaaaahh vad jag längtar efter kläder! Vanliga kläder! Jeans, t-shirt, hela alltihopa.

När jag började på mitt nuvarande jobb kändes det otroligt skönt att kunna ha på sig vilka kläder man ville. Snabbt insåg jag att det var bäst att ta de risigaste kläderna i garderoben, lödkolvar, maskeringsmedel, lödtenn och lack är inte sånt man vill ha på kläderna, för att inte tala om saker man fastnar i och river sig på.

Sen fick vi arbetskläder och jag jublade.
Nu saknar jag att ha på mig vad jag vill, att klä mig efter humör. Speciellt när jag knappt varit utanför min dörr sen jag kom hem, jag har bara hållt på att fixa och nu har jag stora fläckar med vit målarfärg på händerna ( Nej Em, jag målar inte alltid, men ofta :P )

Så jag längtar som FAN till imorgon, inte bara för att jag får umgås med världens bästa människor, utan för att jag får klä mig precis som jag vill! (Och bara därför kommer jag väl att ha värk och svullen mage?)

Från och med nu ska jag i protest vara tyst, tills Em ger oss en update ;)

/Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0